Joc biblic - ,,2 Cate 2" - joc de carti
Invata despre cuplurile din Biblie printr-un joc biblic.
Pachetul contine 36 de carti de joc pe care le poti utiliza in 3 moduri diferite.
Aduna-ti prietenii si hai la joaca!
Acest joc biblic a fost creat pentru a invata despre mai multe personaje din Biblie. Desi multi din barbatii prezentati in joc au mai avut si alte partenere, am ales pe cele care ni s-au parut reprezentative pentru ei.
Acest joc se poate juca intre 2 si 6 jucatori.
Este recomandat pentru copii peste 5 ani, dar se pot juca si adultii (am testat, merge ).
Am creat 3 seturi de jocuri diferite pentru aceste carti si speram sa ne vina si alte idei pe viitor. Daca vom mai inventa alte jocuri pentru aceste carti, vom anunta aici si pe social media.
Reguli de joc
Jocul 1: Memo
Cum se incepe?
Se aseaza toate cartile cu fata in jospe 6 randuri si 6 coloane. Incepe cel mai tanar jucator.
Cum se joaca?
Fiecare jucator are dreptul sa intoarca doua carti.
Daca cele doua carti fac o pereche, jucatorul le pastreaza, avand dreptul sa intoarca alte doua carti.
Daca nu mai descopera inca o pereche, se va trece la urmatorul jucator.
Atunci cand nu se gaseste perechea, cartile se intorc cu fata in jos.
Cum se castiga?
Jocul se termina cand nu mai sunt carti de intors. Castiga jucatorul care a descoperit cele mai multe perechi.
Jocul 2: Pescuieste
Cum se incepe?
Impartiti 5 carti fiecarui jucator. Restul cartilor raman pe mijlocul mesei, in ,,lacul" de unde jucatorii vor ,,pescui" cartile. Incepe cel mai tanar jucator.
Cum se joaca?
Pentru cei mici, care nu stiu sa citeasca, se poate juca aratand cartea dorita.
Jucatorul 1 va intreba oricare alt jucator (jucatorul 2) daca are o anumita carte.
Daca acel jucator are cartea, va trebui sa i-o dea.
Daca jucatorul 2 nu are cartea ceruta, ii spune celuilalt jucator ,,Pescuieste", iar jucatorul 1 va ,,pescui" o carte din ,,lac".
Jucatorul 1 nu poate cere o carte de un anumit fel, decat daca detine deja o carte din acea pereche.
Daca jucatorul 1 a primit cartea ceruta, sau a ,,pescuit-o" din lac, atunci mai are dreptul la o tura.
Daca un jucator a terminat o pereche, atunci anunta ce pereche a terminat si pune cele 2 carti jos, in fata lui.
Daca un jucator a ramas fara carti, trage o carte din setul de carti de ,,pescuit".
Cum se castiga?
Jocul se termina atunci cand nu mai sunt carti de ,,pescuit". Castiga jucatorul care a descoperit cele mai multe perechi.
Jocul 3: Trivia
Cum se incepe?
Un jucator va fi moderatorul, iar ceilalti (minim 2), vor fi participantii. Toate cartile incep de la moderator.
Cum se joaca?
Moderatorul incepe runda prin a pune o intrebare legata de informatiile de pe prima carte intoarsa.
Participantul care ridica primul mana are dreptul sa raspunda primul. Daca greseste, are voie urmatorul sa incerce.
Participantul care raspunde corect, ia cartea.
Pentru a obtine perechea cartii castigate, participantul va spune o informatie despre personajul pereche de care are nevoie.
Daca informatia este corecta, va obtine perechea si se incepe o noua runda.
Daca greseste, are voie sa raspunda urmatorul jucator care a ridicat mana. Daca acesta raspunde corect, obtine ambele carti din pereche.
Cum se castiga?
Jocul se termina cand nu mai sunt carti de intors. Castiga jucatorul care a realizat cele mai multe perechi.